Δημιουργικές πρωτοβουλίες για όσους πλήττονται από τον COVID-19

Καθώς οι κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο αγωνίζονται να πείσουν τους πολίτες τους να μείνουν σπίτι για να περιορίσουν την εξάπλωση του κορονοϊού, μεγάλες και γνωστές επιχειρήσεις κάνουν ένα βήμα μπροστά για να ενισχύσουν την προσπάθεια…

Οι εταιρείες προωθούν μέσα από τη δύναμη της εικόνας, το μήνυμα της κοινωνικής αποστασιοποίησης, τροποποιώντας τα λογότυπά τους. Χρησιμοποιώντας τις δικές τους πλατφόρμες και τη συμβολή των ομάδων μάρκετινγκ που διαθέτουν, εταιρείες όπως η Chiquita, η Coca Cola, η Nike και πολλές άλλες, προτρέπουν τον κόσμο να συμμορφωθεί με τις συστάσεις και τη νέα πραγματικότητα γύρω από τον COVID-19. Μια ακόμα πρωτότυπη ιδέα είχε το πρακτορείο Activista στο Λος Άντζελες. Τροποποιώντας εμβληματικά και αναγνωρίσιμα εξώφυλλα άλμπουμ, όπως αυτά των Beatles, Queen, U2 και άλλα, δημιούργησε έναν αλλιώτικο οδηγό, για το πώς θα πρέπει οι άνθρωποι να κρατούν τις σωστές αποστάσεις!

Αλλαγή πλεύσης για τις Εταιρείες
Μετά τον πανικό που ξέσπασε τις τελευταίες εβδομάδες στα σούπερ μάρκετ των Ηνωμένων Πολιτειών και τις τεράστιες ελλείψεις που παρατηρήθηκαν σε είδη πρώτης ανάγκης όπως, χαρτί υγείας, αντισηπτικά τζελ, αντιβακτηριδιακά μαντηλάκια και προστατευτικές μάσκες προσώπου και άλλες μεγάλες εταιρείες ρίχτηκαν στον αγώνα για την αναπλήρωση του κενού.

Δύο πολύ γνωστές εταιρείες παραγωγής οινοπνευματωδών ποτών και μπύρας ανακοίνωσαν αλλαγή στη γραμμή παραγωγής τους, δίνοντας στην παραγωγή εκατομμύρια μπουκάλια αντισηπτικού τζελ. Το Youtube προχώρησε στη δημιουργία ιστότοπου με όνομα Learn@Home, για να προσφέρει μαθησιακούς πόρους, προβάλλοντας θέματα όπως μαθηματικά, ιστορία και τέχνες, μέσα από δημοφιλή κανάλια εκμάθησης όπως το Code.org, το Khan Academy και το Sesame Street!

Από τη μάχη δε θα μπορούσαν να λείπουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, που διέθεσε το αποθεματικό έκτακτης ανάγκης 720.000 μασκών προσώπου, η εφαρμογή TikTok που δήλωσε πως θα δωρίσει ποσό ύψους 10 εκατ. δολαρίων στο Ταμείο Αλληλεγγύης του Π.Ο.Υ., βοηθώντας τον να εκπληρώσει την αποστολή βασικών προμηθειών στους εργαζόμενους πρώτης γραμμής στην υγειονομική περίθαλψη και την επιτάχυνση της ανάπτυξης θεραπειών και εμβολίων.

Τέλος, η Google βελτιώνει την εμπειρία αναζήτησης για το Covid-19, συμπεριλαμβανομένων συνδέσμων σε πόρους από εθνικές και τοπικές υγειονομικές αρχές, καθώς και μια σειρά λογαριασμών Twitter από τοπικές οργανώσεις πολιτών και υγειονομικές αρχές, προκειμένου να εμφανιστούν οι πιο πρόσφατες πληροφορίες και πόροι όταν γίνουν διαθέσιμοι.

Πηγή: www.adweek.com