Fjällräven: Ένα βιώσιμο παράδειγμα μόδας από τη Σουηδία

Ο ευρωπαϊκός δείκτης Sustainable Brand Index™ ξεχώρισε την Fjällräven στην κατηγορία “Ένδυση & Μοδα”.

Η εταιρεία Fjällräven αναδείχθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά ως το πιο βιώσιμο brand στην κατηγορία “Ένδυση & Μοδα” από τον ευρωπαϊκό δείκτη βιωσιµότητας Sustainable Brand Index™Πρόκειται για τη µεγαλύτερη µελέτη της Ευρώπης για την αειφορία που διενεργείται κάθε χρόνο από το 2011 µε στόχο να αναδείξει τις αντιλήψεις για τις βιώσιµες µάρκες, σε δείγµα 58.000 καταναλωτών σε οκτώ χώρες, αξιολογώντας πάνω από 1.400 µάρκες σε 35 βιοµηχανίες.

Η Fjällrävenξεχώρισε, καθώς δίνει προτεραιότητα στην χρήση ανακυκλωµένων, οργανικών και ανανεώσιµων υλικών, σύµφωνα µε τα κριτήρια Higg Index. Ήδη από το 2015, και για όλα τα προϊόντα η εταιρεία χρησιµοποιεί µεθόδους εµποτισµού χωρίς φθοράνθρακες και το βασικό ύφασµά της G-1000 είναι κατασκευασµένο από ανακυκλωµένο πολυεστέρα και οργανικό βαµβάκι. Στο επίκεντρο της Fjällräven είναι και η αξιοποίηση µιας ολοκληρωµένης βιώσιµης σειράς µαλλιού, ενώ η εταιρεία είναι επίσης µέλος του Συνασπισµού Βιώσιµης Ενδυµασίας και της Πρωτοβουλίας του ΟΗΕ για την Παγκόσµια Oράση για το Κλίµα.

Με το όραµα να είναι η πιο βιώσιµη και κορυφαία εταιρεία ρούχων και εξοπλισµού για δραστηριότητες στη φύση, η Fjällrävenπαράγει ανθεκτικά, λειτουργικά και διαχρονικά προϊόντα που ενθαρρύνουν τους ανθρώπους να απολαµβάνουν τη φύση. Αυτές οι παράµετροι αποτελούν και την στρατηγική προσέγγιση της εταιρείας ως προς την ανάπτυξη των προϊόντων της, συµπεριλαµβανοµένης της έρευνας, του σχεδιασµού και της κατασκευής τους.