Mikrovouti: Ένα brand με οικολογική συνείδηση

Το «mikrovouti» είναι το πρώτο ηθικό, παιδικό, οικολογικό brand Ελλάδας και Κύπρου που στηρίζει έμπρακτα τη βιώσιμη ανάπτυξη στο χώρο της μόδας.

Το mikrovouti, φέρνει στην ελληνική αγορά, όμορφες πετσέτες θαλάσσης, κατασκευασμένες στη χώρα μας, από πιστοποιημένο οργανικό και αναγεννημένο βαμβάκι, που έρχονται μαζί με ένα ξεχωριστό, λευκό πουγκί. Η Κέλλυ Κουλίζου, ιδρύτρια της εταιρείας λέει, «Το να είσαι βιώσιμη σχεδιάστρια δεν είναι επιλογή αλλά δεδομένο».

Το λογότυπο με το καραβάκι είναι σήμα κατατεθέν της εταιρείας αλλά και του ελληνικού καλοκαιριού που είναι συνυφασμένο με την θάλασσα, τα ταξίδια και την ανεμελιά. To mikrovouti ξεκίνησε το 2018, με στόχο να γίνει ένα προϊόν υψηλής ποιότητας και παράλληλα οικολογικό, ηθικά φτιαγμένο και με θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία.

Με το πρόγραμμα PROUD TO CARE, το brand δωρίζει 1 ευρώ στον καλό σκοπό που επιλέγει ο κάθε πελάτης ενισχύοντας διάφορους οργανισμούς και πρωτοβουλίες. Η αλυσίδα παραγωγής της εταιρείας βρίσκεται στην Ελλάδα με σκοπό να μπορεί ανά πάσα στιγμή να ελεγθεί πιο εύκολα το ενδεχόμενο εκμετάλλευσης των εργαζομένων αλλά, να στηριχθούν οι ελληνικές, ηθικές επιχειρήσεις και να δοθεί ο απαραίτητος χώρος στην ελληνική κλωστοϋφαντουργία να επιδείξει την τεράστια παράδοσή της στη βιομηχανία της μόδας.

Τα τελευταία χρόνια η πρώτη ύλη που χρησιμοποιούν είναι το είναι αναγεννημένο βαμβάκι από την Πορτογαλία, το οποίο είναι πιο οικολογικό ακόμη και από το οργανικό. Επιπλέον, τα πουγκιά και τα μπλουζάκια ράβονται στην Ελλάδα στο SOFFA.gr που είναι ένα κοινωνικό εργοστάσιο, με ανθρωπιστικό και οικολογικό χαρακτήρα. Τα υλικά που χρησιμοποιούνται στο εργοστάσιο είναι αυστηρά βιώσιμα, ενώ εκεί εκπαιδεύονται και απασχολούνται επιζώντες ανθρώπινου εμπορίου, πρόσφυγες και άνεργοι.

Η Κέλλυ Κουλίζου είναι επίσης και μέλος του Fashion Revolution μιας παγκόσμιας ομάδας που εργάζεται για μια βιομηχανία της μόδας διάφανη, δίκαιη, και ασφαλή. Στην Ελλάδα οργανώνουν το ετήσιο Raise Your Voice Festival ενάντια στο ανθρώπινο εμπόριο και την κλιματική αλλαγή, όπου πάνω από 50 οργανισμοί συνεργάζονται για την ενημέρωση και την εμπλοκή του κοινού.

Το Fashion Revolution είναι μια παγκόσμια πρωτοβουλία που ξεκίνησε με αφορμή την κατάρρευση του Rana Plaza, ενός εργοστασίου μόδας στο Μπαγκλαντές, το οποίο καταπλάκωσε 1.300 εργαζόμενους, ανάμεσά τους και  πολλά παιδιά. Με αυτή την αφορμή, οι σχεδιάστριες Orsola de Castro και Carry Sommers, στη Μεγάλη Βρεατανία, αποφάσισαν να κάνουν κάτι για να αλλάξουν οι συνθήκες εργασίας στη βιομηχανία της μόδας.

Μέρος αυτής της προσπάθειας είναι και το Mikrovouti, το brand με το καραβάκι που θέλει ν’ αλλάξει τον κόσμο!

Με πληροφορίες από monopoli.gr