Ένα πορφυρό ποτήρι για το περιβάλλον

Το πορφυρό ποτήρι καφέ του Tim Hortons είναι πανταχού παρόν σε ολόκληρο τον Καναδά και σε πολλά μέρη των Ηνωμένων Πολιτειών, αλλά η εταιρεία εργάζεται ενεργά για να τα κάνει λιγότερο πιθανό να καταλήξουν σε κάδους απορριμμάτων και χωματερές.

Η αλυσίδα fast-food Tim’s ανακοίνωσε τρεις πρωτοβουλίες βιωσιμότητας με στόχο τη μείωση των απορριμμάτων, οι οποίες θα δοκιμαστούν σε μικρό αριθμό εστιατορίων της στον Καναδά.

Η Tim’s θα δοκιμάσει ποτήρια ποτών μίας χρήσης που είναι εν μέρει κατασκευασμένα από ανακυκλωμένο χαρτί και τα οποία μπορούν να κομποστοποιηθούν και να ανακυκλωθούν. Θα δοκιμάσει επίσης επαναχρησιμοποιήσιμα ποτήρια και δοχεία φαγητού μέσω του προγράμματος Loop της TerraCycle – τα οποία οι πελάτες μπορούν να αποκτήσουν με μια κατάθεση 3 δολαρίων και στη συνέχεια να τα επιστρέψουν στα εστιατόρια για καθαρισμό – ξεκινώντας από την 1η Νοεμβρίου. Επιπλέον, η Tim Hortons διεξάγει πιλοτικό πρόγραμμα για να δει αν η αναγνώριση εικόνας με τη βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει στη βελτίωση της κομποστοποίησης και της ανακύκλωσης σε 12 τοποθεσίες.

Οι νέες πρωτοβουλίες βιωσιμότητας της Tim Hortons ακολουθούν την πρόσφατη μετάβαση της εταιρείας σε καπάκι χωρίς καλαμάκια και την ανακοίνωση από την RBI νέων, επιστημονικά τεκμηριωμένων στόχων για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου κατά 50% έως το 2030. Η εταιρεία σχεδιάζει διαδικασίες βιωσιμότητας και αντικείμενα με μεγαλύτερη αξία μετά την κατανάλωση, με στόχο να αυξήσει σημαντικά αυτό που μπορεί να ανακυκλωθεί ή να κομποστοποιηθεί σε άλλα προϊόντα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ένα φλιτζάνι καφέ με ένα νέο είδος επένδυσης αντί του παραδοσιακού, μη ανακυκλώσιμου πλαστικού. 

Η Tim Hortons έχει σημαντικό αποτύπωμα στη Βόρεια Αμερική με περισσότερα από 4.000 καταστήματα στον Καναδά, περισσότερα από 500 στις Ηνωμένες Πολιτείες, δεκάδες στο Μεξικό και έναν αυξανόμενο αριθμό καταστημάτων σε χώρες όπως η Κίνα, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Σαουδική Αραβία και η Ταϊλάνδη. Η “πράσινη” στροφή της μπορεί να φέρει σπουδαίες αλλαγές στο περιβαλλοντικό αποτύπωμα της εταιρείας μέσα στην επόμενη δεκαετία.

Πηγή: Insider