Κnown Supply: Το ρούχο αποκτά ονοματεπώνυμο και ιστορία

Η βιομηχανία της μόδας παραγκωνίζει τους κατασκευαστές ενδυμάτων, τοποθετώντας τους στην αφάνεια. Μία αμερικανική μάρκα ήρθε να αλλάξει τα δεδομένα!

Ο Crecelius είναι ένας από τους συνιδρυτές της Known Supply, μιας εταιρείας μόδας της οποίας οι πελάτες γνωρίζουν ποιος έφτιαξε το ρούχο που φοράνε – επειδή κάθε αντικείμενο είναι υπογεγραμμένο από τον άνθρωπο που το έραψε.

Πρόκειται για μια τολμηρή προσέγγιση σε μια βιομηχανία όπου οι άνθρωποι που φτιάχνουν τα προϊόντα μοιάζουν πάντα να είναι αόρατοι. Αν ένα ρούχο έχει ένα όνομα πάνω του, συνήθως είναι μεγάλων οίκων: Gucci, Dior ή Hilfiger. Τα μοντέλα φωτογραφίζονται σε αποκλειστικές τοποθεσίες, μακριά από τον τόπο παραγωγής των ρούχων και των accessories που φορούν.

Σε μέρη όπως το Βιετνάμ, η Κίνα και το Μπαγκλαντές, γυναίκες παρατηρούμε την σκοτεινή πλευρά της βιομηχανία της μόδας. Η φτώχεια, η δουλεία, η παιδική εργασία, η ανισότητα των φύλων και η περιβαλλοντική ζημία – ήταν οι λόγοι που ώθησαν τους ιδρυτές της Known Supply να κατασκευάσουν μια ολόκληρη σειρά ρούχων, η οποία έχει ως αποστολή να βοηθήσει περισσότερες επιχειρήσεις να επωφεληθούν από τη αλυσίδα εφοδιασμού της. Εκτός από την απευθείας πώληση σε πελάτες, η Known Supply πουλάει υφάσματα σε άλλους οργανισμούς, οι οποίοι μπορούν να προσαρμόσουν τα προϊόντα για να δημιουργήσουν τις δικές τους σειρές ηθικής μόδας.

Η Known Supply, με έδρα την Καλιφόρνια και εγκαταστάσεις παραγωγής στο Περού, την Ουγκάντα και αρκετές τοποθεσίες στην Ινδία, είναι μία από τις εταιρείες που κάνουν τα πράγματα διαφορετικά. Οι υπογεγραμμένες με το χέρι ετικέτες της είναι μια υπενθύμιση των ανθρώπων που βρίσκονται πίσω από τα ρούχα.

Ο Crecelius και μερικοί φίλοι του ξεκίνησαν να πλέκουν καπέλα στο λύκειο και αφού σπούδασαν διοίκηση επιχειρήσεων και πέρασαν χρόνο στο εξωτερικό, αποφάσισαν να αξιοποιήσουν τις δεξιότητές τους για έναν ανώτερο σκοπό. Ταξίδεψαν στην Ουγκάντα για να εκπαιδεύσουν τοπικές γυναίκες στο πλέξιμο με βελονάκι, με σκοπό να δημιουργήσουν πολύτιμες, βιώσιμες θέσεις εργασίας σε μια περιοχή που έχει πληγεί από συγκρούσεις. Για να κάνουν τα προϊόντα τους να ξεχωρίζουν στους πελάτες τους στις ΗΠΑ, αποφάσισαν ότι κάθε αντικείμενο θα περιλαμβάνει το όνομα του ατόμου που το έφτιαξε.

“Κάθε φορά που έπρεπε να πουλήσουμε το προϊόν, γυρίζαμε το καπέλο ανάποδα και λέγαμε, αυτό το έφτιαξε η Beatrice, αυτό το έφτιαξε ο Teddy”, εξηγεί ο Crecelius. “Αυτές είναι οι φίλες μας και θέλουμε αυτές οι γυναίκες να είναι περήφανες για αυτό που κάνουν και θέλουμε να ειπωθούν οι ιστορίες τους”. Οι πελάτες μπορούν ακόμη και να αναζητήσουν τις δημιουργούς στην ιστοσελίδα της εταιρείας και να τους στείλουν ένα σημείωμα για να τους ευχαριστήσουν.

Πηγή: fivemedia.com