Proud Dodo: Τα ελληνικά καλαμάκια από σιτάρι

Η Αναστασία Σιώμου εμπνεύστηκε και ίδρυσε την εταιρεία Proud Dodo, που φτιάχνει καλαμάκια από σιτάρι.

Η Αναστασία που στο παρελθόν ήταν φωτογράφος, θέλησε κάποια στιγμή να συνδράμει στην μείωση της μόλυνσης του περιβάλλοντος από το πλαστικό και ως αποτέλεσμα γεννήθηκε η Proud Dodo με τα φυσικά καλαμάκια από σιτάρι, βιοδιασπώμενα και κομποστοποιήσιμα που δεν επιβαρύνουν το περιβάλλον μετά τη χρήση τους.

Εκτός από τα καλαμάκια από σιτάρι, διατίθενται και καλαμάκια από καλάμι καθώς και χάρτινα extra αντοχής, για παχύρευστα ροφήματα. Aν ένα καλαμάκι Proud Dodo καταλήξει από λάθος στη θάλασσα, είναι σαν να έχει πέσει ένα φύλλο δέντρου. Παράγονται επίσης και μεταλλικά πλενόμενα καλαμάκια πολλών χρήσεων. Τα προϊόντα περνάνε από ελέγχους ποιότητας σε ελληνικό έδαφος, συνοδεύονται από πιστοποιητικά αναλύσεων και υγιεινής από διαπιστευμένο από το κράτος εργαστήριο και πλήρη πιστοποιητικά ελέγχου από το Μπενάκειο Φυτοπαθολογικό Ινστιτούτο.

Η ονομασία οφείλεται σε ένα είδος πτηνού που ζούσε στον Μαυρίκιο και οδηγήθηκε στην εξαφάνιση με την έλευση των ανθρώπων στο νησί. Η ίδια θέλησε να δώσει αυτό το όνομα στο brand της για να υπευθιμίσει σε όλους μας πόσο σημαντικό είναι να αλλάξουμε συνήθειες και να σεβαστούμε και τα άλλα είδη με τα οποία συνυπάρχουμε.

Σύμφωνα με μελέτες, το βάρος του πλαστικού που βρίσκεται στη θάλασσα προβλέπεται να ξεπεράσει αυτό των ψαριών μέχρι το 2050. Η όλο και μεγαλύτερη ανάγκη προστασίας του περιβάλλοντος διαμορφώνει δραστικά τις σύγχρονες καταναλωτικές συνήθειες. Κορυφαίες εταιρείες του κλάδου ποτών και τροφίμων έχουν ανακοινώσει την αντικατάσταση όλων των πλαστικών προϊόντων με φιλικές προς το περιβάλλον εναλλακτικές και πολυεθνικές στον χώρο της ένδυσης πρόκειται να διαθέτουν μόνο βιοδιασπώμενα ρούχα ως το 2025. Υπάρχει επίσης και η άποψη πως τα οικολογικά προϊόντα προσφέρουν και μια premium αίσθηση στον καταναλωτή. Στην σελίδα του Prοud Dοdο τίθεται το ερώτημα «Εσείς τι θα επιλέγατε για να πιείτε τον καφέ σας; Ένα καλαμάκι φτιαγμένο από φυτικές ύλες ή από κάποιο υποπαράγωγο του πετρελαίου;».

Φαίνεται όμως, πως η νέα γενιά καταναλωτών είναι ιδιαιτέρως ευαισθητοποιημένη στο ζήτημα της οικολογίας και της προστασίας του περιβάλλοντος.

Πηγή: Athens Voice