Πως μπορεί να βοηθήσει vegan διατροφή τις γυναίκες στην εμμηνόπαυση;

Η φυτική διατροφή μειώνει τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης κατά 84%, σύμφωνα με νέα μελέτη.

Μια μελέτη έρχεται να αλλάξει κατά πολύ τη ζωή των γυναικών κατά την μετεμμηνοπαυσιακή περιοδο δίνοντάς τους την ευκαιρία να ανακουφιστούν άμεσα από τα πιο σοβαρά και ενοχλητικά συμπτώματα της εμμηνόπαυσης χωρίς φάρμακα.

Διαπιστώθηκε ότι μια διατροφή βασισμένη σε φυτικά προϊόντα και πλούσια σε σόγια μειώνει κατά 84% τις μέτριες έως σοβαρές εξάψεις σε μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες.

Η μελέτη Women’s Study for the Alleviation of Vasomotor Symptoms δείχνει ότι οι διατροφικές αλλαγές μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά τα αγγειοκινητικά συμπτώματα της εμμηνόπαυσης, τα οποία εμφανίζονται με νυχτερινές εφιδρώσεις και εξάψεις που επηρεάζουν έως και το 80% των μετεμμηνοπαυσιακών γυναικών.

Η μελέτη κατέγραψε τη συχνότητα και τη σοβαρότητα των εξάψεων, καθώς και τα αγγειοκινητικά, ψυχοκοινωνικά, σωματικά και σεξουαλικά συμπτώματα. Σχεδόν το 60% των γυναικών που έτρωγαν την πλούσια σε σόγια χορτοφαγική διατροφή για την περίοδο της μελέτης των 12 εβδομάδων ανέφεραν ότι οι μέτριες έως σοβαρές εξάψεις τους εξαφανίστηκαν εντελώς.

Πολλές συμμετέχουσες είδαν επίσης βελτιώσεις στα σεξουαλικά συμπτώματα, τη διάθεση και τη συνολική ενέργεια. Άλλες δήλωσαν ότι η πέψη τους βελτιώθηκε και έχασαν βάρος.

Ίσως η λύση για την ανακούφιση χιλιάδων γυναικών ανά τον κόσμο να είναι μια ισορροπημένη, χορτοφαγική διατροφή.

Πηγή: www.totallyveganbuzz.com